Sunday, December 17, 2006

gönül kırışıklığı

yeni ahlak normlarının yaratım sürecinde sıkışmış insan
kendini ifade edebilmenin yollarının çeşitliliği ama ulaşılmazlığı karşısında şaşkın bir genç kız
oğlunun kahkahalarını dinlerken içi kararıyor bir babanın
geçimini sağlayacak iş pek de cakalı olmalı şu yakışıklının
bir heyecan peşinde yıpranmış eksik paylaşımlar kaplamış şehirleri
soluğu doğada almak çözümünde buluşan yeni yalnızlıklar doğurmuş bunca teknoloji
evlerin ışıkları soluk geceleri
monitörlerden yayılan ışıklar modern zamanların mumları romantizmden evrenlerce uzak
ölmenin bilinci toplumsal bir panik havası artık
kim anlar benim bu kırışıklıklarımı nasıl edindiğimi..

4 Comments:

Blogger skoer said...

Belki de bu idrak güçlüğü bizi aynalarla konuşmaya iten. Yeri geldi demek istedim, kimdi yiten.

3:57 PM  
Blogger Orcrist said...

ilahi meteformoz

11:59 AM  
Blogger metemorfoz said...

aynalar geçmişin yansıması,çok dalmamak lazım aynalara..

ben anlamamış mı gibiyim kirpi?

ilahi ben ilahi miyim ki?

10:45 PM  
Blogger aklakara said...

thin as air...

10:51 PM  

Post a Comment

<< Home