Friday, October 06, 2006

arızalar yumağı pasifist bir yaşamı uzattıkca uzatmakla ne geçer insanın eline?

tasarım hatası mutsuz diyaloglarda yoğunlaşarak kaçılabilir mi üstünüze üstünüze gelen kara trenden ?

önünüzde hangisini çalacağınıza bir türlü kara veremediğiniz bir sürü nota ile ne kadar müzikal bir yaşantı olabilir sürdürdüğünüz ?

yaşamadan, hayatın teorisini üreterek, tüketmek elinizdeki zamanı, iyileştirebilir mi yaralarınızı ?

hiçbir hükmü olmadan onca yaşanılanın varılabilir mi yepyeni yarınlara ?

yepyeni yarınların peşinde bir hükmü olur mu bugünün ?

4 Comments:

Blogger skoer said...

Sorularinin cevaplarini bilmiyorum ama bir 'ada'ya yerlesip, gecen gunleri fiilen seyretmek gerekir diye dusunuyorum.

1:11 PM  
Blogger gaia said...

hayata geçirilmeyen bilginin, insanı gün geçtikçe mutsuz ettiğini kendi adıma söyleyebilirim.

ve kimin söylediğini hatırlamıyorum ama yarına giden yolu bugün kendi elimizle taşları tek tek koyarak belirliyoruz demiş...

1:26 PM  
Blogger deniz said...

hayat
hayat tır
herşekilde

1:10 AM  
Blogger aklakara said...

bırakın beni döneyim
döndükçe sürtüneyim
sıcaklığım yaksın
sığmayayım hiçbiryere
nereye
nereye sığmıyorum bea
hiçbiryere
eeee >>>
peh
değmez hayat mayat
plan yapmayalım
yaşayalım
boktan hayatı
yaşayalım da bitsin

diyene bak...

7:21 PM  

Post a Comment

<< Home