Wednesday, August 23, 2006

karar verdim-aldım-ben seni yendim

33 yaşıma geldiğimde kendimi yaşlı bir insan olarak kabul edecek ve bitireceğim bu sürüncemeyi ..

yaklaşık 9 ayım var _

"benden bir bok olmaz" ..

senden olur mu peki ?
bence sen daha olmak ile olmamak arasındaki meşhur boşlukta asılısın, ve pek de ümit vaaaaaaddd etmiyorsun .

bana bahsteme hiç içtiğin o pahalı şampanyalardan, karnım tok benim, gözümü bilemiyorum lakin sürekli yanıltıyor, bir o yana bir bu yana ..

kitabını yazarım ...'nin diyenin alnı kaç karış, her daim bir merak konusudur benim için .

dil bende bir oyun, sende ise gerçekliğin ta kendisi, işte bu bende bir acıma duygusu yaratıyor, ama içten içe gülüyorum, ukalalıktan holanmıyorum, muhahahah, bunu söyleyen herkes ukaladır ayrı, o çok ayrı, muhahahahahah

içses = silence

mendebur = ekşimtirek bir akdeniz meyvası

anlam peşindekilerin yardımcısı ol ey yüce tanrım ..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home