Friday, July 21, 2006

bay dondante en sevdiğiniz renk nedir diye sorduklarında kehribar dedi..

_ ama ben samimi bir insanım, bir tutkudan çok bilgelik bulurum kehribarda, yaşantımı kontrolüm altında olduğunda daha çok seviyorum ...

__dişlerimi fırçalamadan yatmam, bir şişe votka bitirmeden kalkmam ...

___başladığım her işi yarım bırakırım ben ...

____sevgimi unutamam bir türlü, bu yüzden kafam dağınıktır çoğu ...

_____sorularına bir türlü cevap bulamayan bir çift göz olur karşımda günün hemen her saati ...

______sorarak cevaplarım, öyle öğrenirim ...

_______benim gibiler için kullanılan bir çok sıfat var biliyorum, ama bu gerçeği değiştirmez, bizim var olduğumuz gerçeğini ...

________ve birgün birşeylerin değişeceğine inancım var ...

_________anlamın aynı kaybolduğu gibi aniden geri döneceğine inanıyorum ben ...

__________ sizlerin de inanmanızı dilerdim ...

4 Comments:

Blogger skoer said...

inaniyorum...

11:02 PM  
Blogger Mathy said...

inanc guzel bi seydir...

2:53 AM  
Blogger deniz said...

ben de

3:18 AM  
Blogger skoer said...

yuru be dondante kim tutar seni.

12:42 PM  

Post a Comment

<< Home