Saturday, July 08, 2006

keşke-k

dünyanın en salak insanı ben olsaydım - ortalama fena olmaz, sıkıntı kalmazdı.

erkeklerin en maçosu ben olsaydım - ezik kadın profili hiç var olmaz daha yaşanılası bir yer olurdu dünya.

kuşlar konuşabilseydi insanlarla - boş özgürlük tanımlamalarıyla vakit kaybetmez yolumuza bakardık.

bok bu kadar kötü kokmasaydı - çocukluğumuzda yaşadığımız o şahane süreçten kopmak zorunda kalmaz daha rahat tipler olurduk herbirimiz.

nezaket diye birşey olmasaydı - bol bol sevişir, kafamıza göre yer-içer, hiçbir zaman gaz sıkıntısı çekmez, dışarıdan boş olduğu apaçık görülen diyaloglar hiç zorlanmaz, herkes herkesin ne mal olduğunu daha iyi bilir daha net bir sosyal ortam olurdu.

bira gaz yapmasaydı - taaaaaa ...... kadar içerdik anasını satayım.

her şarkı bir kez dinlemelik olsaydı - belki de müzik severler yeniliklere daha açık olur apaçık kalırlardı her bağlamda.

sevgi daha çok paylaşılır daha az özlemi çekilen birşey olsaydı - buralarda sürünme durumlarımız olmazdı hiç.

ben benden de başka şeyler-kişiler olabilseydim - sıkılmazdım bu kadar.

dokunmak bu kadar da kutsal olmasaydı - aşk diye bir kavram uydurmaz daha mesut faniler olurduk.

hastalık diye birşey olmasaydı - ben de doktor olamasaydım.

zamanın birinde, veyahut ikisinde, üçünde, dördünde, beşinde, altısında, yedisinde, sekizinde, dokuzunda, onunda, onbirinde, onikisinde, onüçünde, ondördünde, onbeşinde, bilmiyorum işte sayısını tam olarak, yaşadığım kopuşların hiçbiri olmasaydı - biraz da düz olsaydım bir çoğunuz gibi, fena olmazdı hani.

bunları yazabileceğim bir ortam olmasaydı da bilmeseydiniz..
hahaha...

henüz üçüncü biradayım ama bakın ne kadar da hoşum, ahahahahahah, ben var ya ben, muhahahahahaha, yok benim bir eşim benzerim, muouhuhuhahhaahhaaha, geberecem şimdi, muhahahahahaha...

2 Comments:

Blogger skoer said...

alkol diye bir olmasaydi - insanlar ayik kafa mutlu olabilselerdi hep.

3:19 PM  
Blogger aklakara said...

cık cık cık olmasaydı - ebegümeci kırmızı olur hepimiz hebelüp yerdik

5:06 PM  

Post a Comment

<< Home