Wednesday, July 12, 2006

ama bay dondante söyledikleriniz birbiriyle çelişiyorlar !!!

... ever biliyorum ve onun için söylüyorum, bazen de bilmezlikten geliyorum, veyahut bilsem de söylemiyorum, hangisini tercih ederdiniz?

? bakın eğer benimle dalga geçmekse niyetiniz bunu açıktan da yapabilirsiniz, ancak kabalaşmayalım lütfen..

... söylediklerimden bu kadar tuhaf manalar üretenler olmuştu ama inanın hiçbiri bu kadar empati yoksunu değildi..

? tamam belki de yanlış anladım sizi, fakat aramızdaki konuşma hiçbirşekildehiçbiryere varmıyor ve benim kafam karışıyor ve kafam karışınca sinirli bir insan oluyorum çoğu..

... boyutlar var hanımefendi benim size anlatmak istediğim ama görülüyor ki bunu beceremediğim, oldukça doğrudan, sıradan ben bir insanım aslında..

? inanın bu diyaloğun böyle bir boyut kazanması gerekmiyor..

... nereye bilet almak istiyorsunuz söyleyin artık bakalım demek istiyorsunuz yani..

? bir bakıma..

... işte benim de tüm demek istediğim şu ki benim için nereye olduğu fark etmiyor, siz seçin diyorum, bir türlü anlamak istemiyorsunuz..

? daha fazla ısrar ederseniz güvenlik görevlilerini çağırmak zorunda kalacağım..

... işte bu söylediğiniz de kendi cümleniz değil, diğerleri gibi filmlerden alınma sanki..

? varsayalım öyle, peki bu sizi neden ilgilendiriyor bir türlü anlamıyorum..

... siz çoktan hayatıma dahil oldunuz bayan, farkında değil misiniz ?

? peki bundan sonra siz ve ben diye birşey var diyelim, ne yapacağız şimdi biz ?

... biz diye birşey yok hanımefendi, ben varım ama sizin varlığınızdan pek emin değilim..

? anlıyorum..

... ...

? ...

... ...

? ...

... sanırım bir açıklamayı hakediyorsunuz, ben müslümanım..

? önemli değil beyefendi birazdan arkadaşlar sizinle ilgilenmek için burada olacaklar..

... bak işte yine yanlış anlaşıldım..

? yoo hayır hayır ben sizi çok iyi anlıyorum, daha sonra vaktimiz olduğunda görüşür konuşuruz ancak üstünüz başınız kan içinde ve çok soluk görünüyorsunuz

... biraz önce karımı ve çocuklarımı öldürdüm de...

1 Comments:

Blogger grangulez said...

Kendimi hıyar gibi hissetmeme neden oluyorsun. Clap clap dondante çok yaşa.

10:50 PM  

Post a Comment

<< Home