Wednesday, January 03, 2007

olamıyor ama

gelmiyor o güç, onu bulduğum o karanlık inden dışarı
dağılmıyor kara bulutlar çocukluk düşlerimin üzerindeki kurumhavada
yetersizliğimden güller açıyor gri
karanlık göldeki yansımasına bakıyor bir kız çocuğu
balık tutuyor uzun saçlarından yüzü görünmeyen
kibirin ateşine atılmış yanıyor eski siyah beyaz fotoğraflar
babam elimden tutmuş yürüyoruz çiftliğin toprak yollarında

derya'yı buluyorum saklandığı yerde
korkuyor yine
hep ben kazanıyorum saklambacı
balık sever miydin sen derya ?
beni düşünür müydün hiç geceleri ?
seni gördüğümde içimden taşan esinti serinletir miydi menekşe yüzünü hiç ?

takılı plak gibi, esnetip şeffaf duvarları da kurtulunur mu uzamdan ?
bir başka boyutta oturmuş gülümsüyorum bir başka evin bir başka odasının bir başka koltuğunda
oradan buralar görünmekteler
kalbi kırık bir senaryo hepsi
o kadar...

4 Comments:

Blogger passive said...

jé suis malade...
bir yerde kalmış, bir başka hayat yaşıyor sanki bir yarımız;
takvimin emrinde, doğrusal zamanda yılları tüketiyor öbür yarımız..
arada oradan buraya buradan oraya yansıyoruz ve boom
ve hep aynı hastalık

12:32 PM  
Blogger metemorfoz said...

ever

1:33 PM  
Blogger metemorfoz said...

aynen öyle, ilksel dünyayı ilkel olarak adlandırmakla kaybettiğimiz,inkar ettiğimiz bir iki milyon yıllık birikim bırakmıyor yakamızı..

3:19 PM  
Blogger aklakara said...

evrim

1:45 AM  

Post a Comment

<< Home