Saturday, January 06, 2007

boş

gelebilseydim karşılar mıydın beni değirmenin kapısında
evlendiğimiz gecenin sabahı ölene kadar beni seveceğini söyler miydin
çarşaflarda ılık bir huzur
bir nisan güneşi batmakta
şeftali odamız
kokun odayı doldurup sokaklara taşmakta
insanlar gülümsemelerine engel olamamakta

böyle boyar mıydı pembe bizim diyarlarımız dünyayı

dokunduğum yerler teninde ateş gibi yanar mıydı
kıvılcımlar denizinde yüzer miydik sabahlara kadar
vapurda yanımda duran o güzel yüzüne döndüğümde yüzümü
bir martı kutlar mıydı bunu
arkanda kalan manzarayı senden yayılan anlam doldurmakta
güzellendi dünya bak

ısıtabilir miydik korkularını insanların

bale adımları gezer miydik ormanlarda
kulaklarımızda hep o aynı melodi
nirin naram nirin naram nirin naram
naram naram
naram naram
nirin naram
kollarıma bırakır mıydın kendini kendimizi kırlara attığımızda
nirin nirin naram naram
sen ve benden başka birşey kalmaz mıydı
naram naram

akar gider miydi kiri pası varoluşun ?

gelmeliydim biliyorum..



* Erik Satie ' ye ithaf olunur..

4 Comments:

Blogger passive said...

sen gelsen o hep başka bi şehre gidecekti eminol

7:57 PM  
Blogger metemorfoz said...

ama ben gelmiş olacaktım passive...

seyrettim kirpi,neden?

8:07 PM  
Blogger metemorfoz said...

bu arada kutlu olsun doğum günün
kut kut kut !

8:09 PM  
Blogger aklakara said...

gelmeliydin

1:50 AM  

Post a Comment

<< Home